Θέση Εργασίας: Βοηθός Λογιστή

Θέση Εργασίας: Βοηθός Λογιστή, Απρίλιος 2018

Αγαπητοί Υποψήφιοι,

Με χαρά σας ενημερώνουμε ότι δεχόμαστε αιτήσεις για τη θέση του Βοηθού Λογιστή, για ένταξη στην Ομάδα μας στα γραφεία μας στη Λευκωσία.

Περιγραφή Θέσης

Τίτλος Θέσης:            Βοηθός Λογιστή

Τοποθεσία: Λευκωσία, Κύπρος
Τύπος Θέσης: Πλήρης απασχόληση
Εύρος Μισθού: Ανάλογα με την εμπειρία και τα προσόντα
Τμήμα: Τμήμα Λογιστηρίου
Αναφορά σε: Διευθυντή Λογιστηρίου

Περίληψη Καθηκόντων:

Διατηρεί και ελέγχει τους λογαριασμούς του Γενικού Καθολικού και τις επιχειρηματικές συναλλαγές του οργανισμού. Προετοιμάζει λογιστικά αρχεία για μικρές, μεσαίες και μεγάλες εταιρείες, συλλέγοντας και αναλύοντας λογιστικές πληροφορίες, υπό την επίβλεψη του Διευθυντή Λογιστηρίου Προτείνει οικονομικές ενέργειες μέσω ανάλυσης λογιστικών επιλογών.

Καθήκοντα και Ευθύνες:

  • Προετοιμασία, εξέταση και ανάλυση λογιστικών εγγραφών, οικονομικών καταστάσεων και άλλων χρηματοοικονομικών αναφορών για την αξιολόγηση ακρίβειας, πληρότητας και συμμόρφωσης με τα πρότυπα αναφοράς και διαδικασιών.
  • Συμφωνία πελατών, προμηθευτών και τραπεζών.
  • Υπολογισμός και υποβολή ΦΠΑ, διασφαλίζοντας τη συμμόρφωση με πληρωμές, αναφορές και άλλες απαιτήσεις.
  • Δημιουργία πινάκων λογαριασμών και καταχώρηση εγγραφών στους κατάλληλους λογαριασμούς.
  • Προετοιμασία και υποβολή Αναφορών VIES.
  • Ανάπτυξη, εφαρμογή και τεκμηρίωση συστημάτων τήρησης αρχείων και λογιστικής, με χρήση E-soft και άλλων τεχνολογιών.
  • Έκδοση τιμολογίων και αποδείξεων.
  • Εντοπισμός πιθανών κινδύνων ή σφαλμάτων στα συστήματα και έλεγχος.
  • Διαχείριση πληροφοριών μισθοδοσίας (συλλογή, υπολογισμός, καταχώρηση δεδομένων).
  • Προετοιμασία αναφορών αποδοχών, φόρων, κρατήσεων, αδειών και μη φορολογημένων αποδοχών.
  • Υπολογισμός εισφορών PAYE, κοινωνικών ασφαλίσεων και ταμείων.
  • Ανάπτυξη και ανάλυση προϋπολογισμών με περιοδικές αναφορές σύγκρισης κόστους.
  • Εκπροσώπηση πελατών ενώπιον φορολογικών αρχών και παροχή υποστήριξης.
  • Εκτέλεση άλλων καθηκόντων που σχετίζονται με τη θέση.

Γνώσεις, Δεξιότητες και Ικανότητες:

  • Άριστη γνώση MS Office – Word, Excel, Outlook.
  • Δυνατότητα εκμάθησης νέου λογισμικού (Eurosoft, Patsoft, Time Sheets, κ.ά.).
  • Αποτελεσματική επικοινωνία.
  • Ομαδικό πνεύμα.
  • Ευχάριστη προσωπικότητα και υψηλό κίνητρο.
  • Ικανότητα πολυδιεργασίας και οργάνωσης.
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια και ικανότητα εργασίας υπό πίεση με προθεσμίες.
  • Προηγούμενη εμπειρία σε λογιστικό λογισμικό απαραίτητη (γνώση E-Soft θα θεωρηθεί πλεονέκτημα).

Ελάχιστα Προσόντα:

  • Απολυτήριο Λυκείου.
  • Πιστοποιητικό LCCI Level 3 IAS στη Λογιστική.
  • Τουλάχιστον ένα έτος σχετικής εργασιακής εμπειρίας (επιπλέον εμπειρία θα θεωρηθεί πλεονέκτημα).
  • Γνώση Η/Υ.
  • Άριστη γνώση Ελληνικής και Αγγλικής (γνώση Ρωσικής θα θεωρηθεί πλεονέκτημα).

Προδιαγραφές Θέσης:

  • Εργασία γραφείου.
  • Περιστασιακά ταξίδια εντός Κύπρου ή στο εξωτερικό για πελάτες.
  • Ώρες εργασίας: Δευτέρα – Πέμπτη 8:00 π.μ. – 5:30 μ.μ. (διάλειμμα 1:00 μ.μ. – 2:00 μ.μ.), Παρασκευή 8:00 π.μ. – 2:00 μ.μ. χωρίς διάλειμμα.

Τρόπος Υποβολής Αίτησης:

Αν είστε πρόθυμοι να μάθετε, έχετε υψηλό κίνητρο και οργανωτικές ικανότητες και επιθυμείτε να συμβάλετε στη δυναμική μας κουλτούρα, στείλτε το βιογραφικό και συνοδευτική επιστολή στο [email protected] ή με φαξ στο 22419998.

Όλες οι αιτήσεις θα αντιμετωπιστούν με απόλυτη εχεμύθεια.

Ανυπομονούμε να σας γνωρίσουμε!

Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού

Related articles